ارایه خدمات معماری سازمانی چابک به شرکتهای آیتی (دیجیتال)

انتظار از معماری سازمانی چابک به صورت مشخص باید در کاهش تایم تو مارکت نرمافزارها و سرویسهای دیجیتال، یکپارچگی عملیاتی در خط تولید و پشتیبانی سرویسهای شرکت و مهمتر از همه در هماهنگی میان استراتژی-معماری-پورتفولیو شرکت محقق گردد.
برگزاری دوره سفارشی “مدیریت معماری سازمانی” برای بانکها مطابق با الزامات بانک مرکزی

دوره “مدیریت معماری سازمانی”، دوره آموزشی معماری فناوری اطلاعات در بانک، سازمان دیجیتال و معماری تحول دیجیتال
فراخوان برگزاری کارگاه “کاربرد پلتفرم توسعه کمکد (LCDP) برای مدرنسازی آیتی” در همایش معماری سازمانی

فراخوان برگزاری کارگاه آموزشی “کاربرد پلتفرم توسعه کمکد (LCDP) برای مدرنسازی آیتی” در هشتمین همایش ملی پیشرفتهای معماری سازمانی که به صورت مجازی در تاریخ 1403/08/19 برگزار میشود.
«معماری سازمانی دیجیتال» در عمل

معماری سازمانی دیجیتال، یک نظام استراتژیک است که فناوریهای دیجیتال را در تمامی حوزههای سازمان با نگاهی جامع و چندبعدی عملیاتی مینماید. این رویکرد با ارزیابی و مدرنسازی مدل کسبوکار، فرایندها، عملیات، نرمافزارها، سرویسهای دیجیتال و سبد فناوری در سازمان، توانمندساز نواوری پیوسته، چابک و سرویس-محور خواهد بود.
برگزاری دوره آموزشی «معماری سازمانی دیجیتال» برای بانک صادرات

دوره آموزشی «معماری سازمانی دیجیتال» برای مدیران و کارشناسانی از واحدهای متولی فرایندها و فناوری اطلاعات در بانک صادرات برگزار شد.
برگزاری هشتمین همایش ملی معماری سازمانی

هشتمین همایش ملی پیشرفتهای معماری سازمانی با تاکید بر کاربردهای هوش مصنوعی و علم داده در معماری سازمانی، 23 , 24 آبانماه 1403 به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار میشود
مدرنسازی آیتی (IT Modernization) : ضرورتی استراتژیک برای بقا و چابکی کسبوکار

مدرنسازی آیتی به معنای پروسهای از توسعه و نوسازی نرمافزارهای کاربردی موروثی و زیرساختهای فرسوده در جهت ایجاد چابکی و نوآوری در سازمان و کاهش هزینههای سنگین نگهداشت زیرساختهای فرسوده آیتی است.
معرفی استاندارد معماری چابک باز (O-AA) برای سازمانهای دیجیتال

استاندارد معماری چابک باز (O-AA) ، رهنمودها و بهروشهایی برای معماری سازمانی در عصر دیجیتال و مبتنی بر متدهای چابک ارایه مینماید تا معماران و رهبران سازمانی بتوانند با بینش نوین و ابزارهای مناسب هدایت سازمان دیجیتال را به عهده گیرند.
چابکی کسبوکار (Business Agility) : از استراتژی چابک تا عملیات چابک

چابکی کسبوکار شامل توانمندیها و روشهایی است که یک شرکت را قادر به آمادگی برای واکنش سریع به موقعیتهای جدید و پیشبینی نشده نموده و امکان تغییر استراتژی، مدل عملیاتی و محصولات/خدمات را در کمترین زمان ممکن فراهم میسازد.
چابکی کسبوکار میتواند شامل چابکی در استراتژی، مدل عملیاتی، رهبری، فناوری، تشکیلات و فرهنگ سازمانی باشد.
پلتفرمهای توسعه کمکد (LCDP): تکامل سیستمهای مدیریت فرایند (BPMS) برای عصر دیجیتال

سیستمهای مدیریت فرایند آمده بودند تا بهرهوری سازمان را با مکانیزاسیون فرایندها و نظارت (مانیتورینگ) گامهای فرایند برای رفع گلوگاهها و خطاها، بهبود بخشند. پلتفرمهای توسعه کمکد رویکردی نوین برای عصر دیجیتال و چالشهای آن است که متدولوژی، استانداردها و تکنیکهای آن با بهروشهای جدید هماهنگ شده است.